Top 5 greseli care duc la scaderea in rezultatele Google

Top 5 greseli care duc la scaderea in rezultatele Google. Aceste greseli se aplica website-urilor care sunt deja situate relativ bine in pozitiile Google.

  1. Schimbarea totala a site-ului, a design-ului sau a platformei de CMS(content management system). Desi Google a anuntat ca “erorile 404 nu afecteaza in general pozitia din rezultatele Google” observ ca schimbarea site-urilor produce caderi drastice in rezultatele Google. Poate e vorba de pierderea linkurilor sau poate pierderea continutului sau pur si simplu faptul ca noul design nu-i atrage pe vizitatori.
  2. Efectuarea unui SEO agresiv. Intalnesc tot mai multi clienti ale caror website-uri au avut parte de un SEO on-page mult prea agresiv, cu diferite cuvinte cheie ascunse, sau cu repetarea cuvintelor cheie la nesfarsit. Si nimic nu-i mai greu decat sa repari dupa ceilalti mai ales ca majoritatea clientilor se asteapta ca pretul sa fie mai mic in conditiile in care a fost facuta deja o optimizare SEO. Realitatea e ca munca este mult mai grea dupa o promovare SEO facuta gresit.
  3. Crearea de pagini clonate sau dubluri, in special pe platformele de E-commerce. Este vorba de paginile de produse sau de crearea diferitor produse cu aceleasi specificatii repetate la nesfarsit ceea ce produce continut duplicat in interiorul site-ului.
  4. Cumpararea pachetelor de SEO care contin obtinerea de link-uri in anumite website-uri sau directoare care sunt facute publice.
  5. Crearea de continut pentru motoarele de cautare in care sunt aglomerate cuvintele cheie.

De aceea este indicat sa lucrati cu un SEO expert care macar sa va ghideze in ceea ce faceti.