Top 5 greseli care duc la scaderea in rezultatele Google

May 31st, 2013Comments Off on Top 5 greseli care duc la scaderea in rezultatele Google

Top 5 greseli care duc la scaderea in rezultatele Google. Aceste greseli se aplica website-urilor care sunt deja situate relativ bine in pozitiile Google.

  1. Schimbarea totala a site-ului, a design-ului sau a platformei de CMS(content management system). Desi Google a anuntat ca “erorile 404 nu afecteaza in general pozitia din rezultatele Google” observ ca schimbarea site-urilor produce caderi drastice in rezultatele Google. Poate e vorba de pierderea linkurilor sau poate pierderea continutului sau pur si simplu faptul ca noul design nu-i atrage pe vizitatori.
  2. Efectuarea unui SEO agresiv. Intalnesc tot mai multi clienti ale caror website-uri au avut parte de un SEO on-page mult prea agresiv, cu diferite cuvinte cheie ascunse, sau cu repetarea cuvintelor cheie la nesfarsit. Si nimic nu-i mai greu decat sa repari dupa ceilalti mai ales ca majoritatea clientilor se asteapta ca pretul sa fie mai mic in conditiile in care a fost facuta deja o optimizare SEO. Realitatea e ca munca este mult mai grea dupa o promovare SEO facuta gresit.
  3. Crearea de pagini clonate sau dubluri, in special pe platformele de E-commerce. Este vorba de paginile de produse sau de crearea diferitor produse cu aceleasi specificatii repetate la nesfarsit ceea ce produce continut duplicat in interiorul site-ului.
  4. Cumpararea pachetelor de SEO care contin obtinerea de link-uri in anumite website-uri sau directoare care sunt facute publice.
  5. Crearea de continut pentru motoarele de cautare in care sunt aglomerate cuvintele cheie.
Autor:

Paul Hoda, Specialist SEO. Profil Google+.